Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



duminică, 31 martie 2013

Zic pas





De data asta nu mă mai întorc.
Nu mă mai chema,
Nu mă mai striga...
Mi-ai umbrit prea mult viaţa.

Nu mă las, zic pas...
La tot ce a fost şi ce a mai rămas.
Te las, ma uit la ceas,
Nici măcar un minunt nu ne-a mai rămas.

Timpul te-a defavorizat,
Singur ţi-ai dat şah mat.
Ai rămas şocat, marcat
Iar inima şi gândul mie mi le-ai încărcat.

Ai stagnat, n-ai evoluat,
Timpul tu mie mi l-ai furat.
M-ai facut să cred că are rost,
Să construiesc cu noi un viitor pus la adăpost.

Şi îţi zic pas, ia-o uşor la pas
Nu mai face popas.
Nici măcar eu nu mai sunt în impas,
Aşa că pleacă te rog uşor la pas.

Am nevoie să respir uşurat
Ca şi cum nimic nu s-ar fi întamplat.
Că timpul le vindecă pe toate
Atunci când voinţa de la drum nu se abate.

Când nu mai merge, nu mai merge
Nu mai are rost ca sentimentele inima să mi-o alerge.
Ce rost mai are să te întorci acolo unde odată ai mai fost?
Când ştii clar ca de fapt inima ta nu a fost la adăpost.

Închide ochii şi visează,
În gând până şi inima dansează.
Nu trebuie să te mai intereseze,
Eu una nu mai las viaţa să ma streseze.

Şi zâmbeşte,
Cineva acolo sus te iubeşte.
Dar nu vine acum,
Momentan viaţa are pentru tine un alt drum.

Şi-am zis pas, la tot ce în mine rau a rămas,
Mi-am luat bun rămas.
Şi-am lăsat loc în suflet celor ce contează,
Deoarece ei viaţa cu un zâmbet mi-o înfrumuseţează.



Toate cele bune! :)

Sursă imagini: https://www.deannalam.com/wp-content/uploads/2017/11/Woman-nature-Art-by-Christian-Schloe.jpg 

Un comentariu: