Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



sâmbătă, 31 martie 2012

Si atat, nimic mai mult.


Michelle feat. Randy - Only you




  Nu mai tine de mine. Nu mai tine nici de tine. Tine doar de timp, caci el este mereu supraveghetorul nostru ce ne arunca ici colo, amintind mereu ca el nu bate de doua ori la aceeasi usa si nu se intoarce orice s-ar intampla.
  Mi s-a spus sa am grija la tot. La absolut toate capitolele vietii. Sa nu neglijez niciun aspect si sa nu inchid ochii atunci cand trebuie sa ii tin deschisi. Sa nu ratez nicio sansa si sa tin capul sus indiferent de situatie.


 
  Imi amintesc cand ai plecat prima data din viata mea. Credeam ca e definitiv, dar te-ai reintors de nenumarate ori, iar eu nici pana in clipa de fata nu am reusit sa inchid cu cheia usa pe care reusesti sa patrunzi de fiecare data.
   Dar stau si ma gandesc ca o sa vina clipa cand o sa gasesti pe usa un lacat, un lacat a carui cheie nu exista. Atunci incercarile tale vor fi in zadar, iar eu voi fii oarba, surda si insensibila in ceea ce te priveste.
  Eu doar o sa intorc foaia, te las pe tine scris in primele pagini, iar in restul doar voi desena pasaje rupte din viata mea.



   
Si totusi e sec. Sec si fara viata.
O perioada seaca, fara nimic palpitant si interesant.
Azi, doar am cersit inspiratie, pentru a indeplini o promisiune.
Si atat, nimic mai mult. 


5 comentarii:

  1. Te invit pe blogul Cornelia Vîju http://corneliaviju.blogspot.com/ să citeşti poezii, cărţi, poveşti, citate.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Eu doar o sa intorc foaia, te las pe tine scris in primele pagini, iar in restul doar voi desena pasaje rupte din viata mea."

    This sounded interresting :). Congrats for the most interresting 18 lines of my day !

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos si... trist. Iti simt durerea.

    RăspundețiȘtergere
  4. e ciudat cum uneori asteptam sa ni se inchida usi si nu decidem sa le inchidem noi primii.

    RăspundețiȘtergere
  5. POMISIUNE INDEPLINITA :*:*:* <3

    RăspundețiȘtergere