Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



duminică, 30 octombrie 2011

Momente

Si ce urca sus mai si coboara.
Ca tu crezi ca ai iesit triumfator,
Ca meriti aplauzele de final ale unui actor...
Nu crezi ca e cam obositor?
Sa te crezi mereu cel mai seducator?

Am momente si momente
Cand rimele curg naturalmente.
Nu e ca vreau eu neaparat
Dar mereu am avut ceva de zis si aratat. 
Muse - Undisclosed Desires


 De mult s-a transformat cuvantul NOI, in EU. Ce a fost demult persoana intai plural, acum a revenit la persoana I singular. Se zice ca pentru iubirea ta trebuie sa lupti, dar eu deja am obosit. Nu mai lupt, am renuntat de multa vreme. Au fost vremuri cand am zambit, si recunosc ca le duc lipsa. Dar cineva mi-a spus: "Trebuie sa stii sa tragi foloasele din orice, sa stii de ce anume sa te feresti pe viitor, sa fi mai atenta la detalii, sa cercetezi putin dar nu prea mult si sa stii sa te lasi dus de valul care trebuie si mai ales cand trebuie".


Sunt momente si momente, momente fara regrete. Momente ce nu pot fi sterse. Momente recente, care aduc un plus de fericire peste umbra care te-a acaparat. Momente care te fac sa iesi din impas si sa iti aduci aminte cu drag de ele si mai ales de persoanele care ti le-au creat. Momente de dor, care dor. 

 *Sunt momentele alea calduroase din vara, cu nopti pierdute la telefon departe de casa. Momentul in care am vorbit prima oara. Parca ne stiam dintotdeauna. Ai picat intr-un moment cand aveam nevoie de un umar pe care sa plang. Si vorbeam si nu ne mai opream si adormeam la telefon. Si ma lasai sa adorm si ma sunai dupa scurt timp doar ca sa imi auzi vocea somnoroasa, si ma lasai apoi iar sa adorm la loc. Sunt momentele alea in care eu vroiam sa iti inchid telefonul deoarece nu mai puteam vorbi de nervi si suparare si tu nu ma lasai sa inchid santajandu-ma si spunandu-mi ca nu ma poti lasa in starea in care sunt, ca am nevoie sa vorbesc cu cineva. E momentul in care m-am decis ca nu te vreau dar tu nu ai vrut sa renunti. E momentul cand mi-ai spus sa te uit, desi in sinea ta nu vroiai asta si te asigurai in continuare ca nu o fac. E momentul serenadei R...*
 
Ca iar am momente si momente
Cand ma afund in sentimente.
Si ascult o melodie
Afundandu-ma in agonie.

Ramai unde esti!
De mine sa te feresti..
Ca esti pe teritoriul meu
Asa ca nu te mai crede zmeu.

Nu vreau sa o mai iau de la inceput
Ca destul din drumul meu m-am abatut...
[Si timpul a stat in loc atunci cand m-ai oprit si m-ai sarutat in mijlocul drumului. Eu fac din interzis-permis, asa ca degeaba mi-ai zis. Atunci cand mi se zice NU AI VOIE ASTA...parca imi place sa ma joc cu focul, si incapatanarea imi da de furca si asa se transforma un NU in DA. Sorry for this... Micuts :)). :*]

Si ma semnez mai complicat..

Sunt ispita, sunt pacat...sunt tot ce Dumnezeu nu te-a invatat, tot ce e mai complicat.
...dar si tot ce e mai dulce pe Pamant, cand vei stii sa pui pe inima mea un etern vesmant.

Ah gata pe azi...ca ce e prea mult strica. Ma duc sa ma cert cu insomnia mea. To be continued. Kisses...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu