Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



marți, 10 mai 2011

Am doar 18 ani




Huh.. practic sunt adult. Teoretic mai astept... 
Toti intreaba: "Cum e la 18 ani?" sau "Cum te simti la 18 ani?" iar eu le raspund: " Ca la 17..dar putin mai batrana." :)) 
  Trebuia sa aberez si eu putin asa de ziua mea... sa scriu pe blog ceva. >:D<  Na ca am scris.. ceva ceva ceva.
  Revin in scurt timp cu ceva mai interesant.... :* 



 Am doar 18 aaani... sunt nebuna, iubesc si nu am baaani ... <3

Vama Veche - Am doar 18 ani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu