Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



duminică, 2 ianuarie 2011

Nu ma lasa

 Nu ma lasa sa cad. Nu acum cand sper la ceva mai bun. Nu ma lasa sa imi schimb parerea despre tine. Nu acum cand am inceput sa zambesc cu tot sufletul. Nu ma lasa sa ma desprind de realitate. Nu acum cand trebuie sa fiu cu picioarele pe pamant. 
 M-am agatat de iluzia gresita. Ar trebui sa imi inchid inima intr-o cutiuta, sa o incui si sa arunc cheia. Dar as ramane fara viata, nu as mai fi eu. Fara sentimentele care le am mereu sadite in suflet pentru orice sau oricine as fi un nimeni. Traiesc totul acum. Imi pasa doar ce simt acum, ce fac acum si ce gandesc acum. 
 Nu ma complic deloc. Altii imi complica existenta si ma fac pe mine sa par sau sa fiu asa. "I have an attitude, and I know how to use it."

 Multa lume imi spune: "Nu te teme, nu iti fa griji, roata se intoarce." Uneori este asa, uneori nu.Si satisfactia care o ai atunci in suflet cand se intoarce roata e de nedescris. Nu stiu daca "satisfactie" e termenul potrivit, dar simti ca este drept ce se intampla. 
 Mi s-a rupt filmul, nu mai pot scrie, mintea mea s-a blocat, gandurile mi s-au evaporat.
Nu pot.
Nu vreau.
Nu accept.
Nu te las. 

[Merg pe sentiment...uneori il calc in picioare, uneori il ridic la cer.]

Nu ma lasa re tog sa nu mai fiu eu... 

Will you catch me if I fall ?
B.o.B- Don't let me fall


[Nu totul e asa cum pare.]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu