Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



vineri, 17 decembrie 2010

Poate..sau Poate NU.

 De-as putea.. as intra in mintea LUI sa vad ce ganduri are...
 De-as putea.. as intra in inima LUI sa ii vad sau sa ii simt sentimentele, sa pot intelege ce e uneori cu EL. 

Esenta care era la inceput intre noi si-a pierdut MOMENTAN sau PENTRU TOTDEAUNA aroma.

Regreti cand sti ca tu ai ramas poate la fel, dar EL nu. E ok cu tine, dar nu la fel. Pai ce e asta? Ori ne purtam amandoi la fel..ori nu ne mai purtam deloc!
INTOARCEM FOAIA ATUNCI!
Iei niste decizii care dor, dar in final totul va fi bine.
Demonstreaza ca iti pasa si imi va pasa si mie.
Ar trebui sa analizezi bine ce faci, deoarece acum iti sunt prietena, dar daca gresesti, iti pot deveni dusman si te daram putin cate putin. Nu pot permite sa imi imparti inima in bucatele.
TU ai dat cu piciorul in ceea ce construisem amandoi la inceput. EU nu regret ce s-a intamplat, nu imi voi spulbera visele din cauza TA
Lumea mea era facuta si pentru tine. Inainte te vroiam sigur in ea, dar acum nu stiu daca mai e asa.
POATE in lumea mea nu e loc si pentru tine. Si DA, la tine m-am referit! Sincer...
Era frumos..si poate va fi, daca si tu vrei. Dar TU de fapt nu sti ce vrei. Te temi. Te temi de ceva ce de fapt iti va aduce fericirea. Nu ma pot impotrivi dorintelor tale, dar dorintele mele sunt mai puternice decat alte tale si treptat dorintele mele vor deveni si ale tale. 

Now.. please let's remove the space between us. 
Azi sentimentele mele pentru tine au mai avansat putin si tu nu iti dai seama. 
Dar cum spuneam: TOTUL VA FI BINE.
Eu+Tu...un roman inca neclasificat. 
Please.. excuse me. I don't meant to be rude, but today I'm thinking of you.

Recommended song : Phelipe- One

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu