Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



duminică, 16 octombrie 2011

Inchide ochii.


Michael Buble-I wanna go home

 Inchide ochii.
 Lasa vantul sa iti atinga obrajii si sa simti fiorul rece al anotimpului curent.
 Lasa picaturile de ploaie sa cada pe tine si sa te scoata din amorteala care te-a cuprins.
 Lasa melodia preferata sa iti trezeasca sentimentele pe care le credeai moarte.

 Lucrurile sunt simple daca stii cum sa le privesti, daca stii cum sa le gandesti si sa le simti esenta.

 Am sa numar frunzele cazute din copaci ca si cand as numara lacrimile cazute din ochii mei. Am sa adun razele de soare care se vor mai ivi ca si cand as aduna zambetele care le-am avut  de la tine. Am sa strabat din nou drumurile facute cu tine, si am sa las la fiecare pas cate o amintire cu speranta ca si tu vei strabate drumul meu, culegand-o pe fiecare.

 Inchide ochii.
 Respira adanc. Gandeste-te la ceea ce iti doresti in momentul de fata si fa ca dorinta ta sa devina realitate. Nu mai amana. Fa ceva ca sa iti fie mai bine.

 Insira-mi defectele si calitatile pe o foaie, si punemi-o in fata. Adu-mi inapoi culorile din viata mea, transforma-mi filmul alb-negru intr-unul color.


 Wake up sunshine! It's time to drink a coffee and smile. I am here. I was always here...

 I just need to be me, I just need to be in my world.

 These lines are for you mister R. You tell me to forget about you...but I can't. I am human, I have a heart, and I have memories, nice memories with you.


"And I’ve been keeping all the letters that I wrote to you
Each one a line or two
“I’m fine baby, how are you?”
Well I would send them but I know that it’s just not enough
My words were cold and flat
And you deserve more than that..."

"And I feel just like I’m living someone else’s life
It’s like I just stepped outside
When everything was going right
And I know just why you could not
Come along with me
'Cause this was not your dream
But you always believed in me.."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu