Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



duminică, 10 iulie 2011

1..2..3 and P.S.


Antonia - Marionette


Ai sa stii sa manuiesti sforile pe care am decis sa ti le pun in maini? Daca le scapi ai sa le ridici? 


I miss every touch... every kiss.


I will mix your love with mine. I will make you feel like you are in paradise. 

Daca iti pui inima in mainile mele, te asigur ca o sa fie in siguranta.:)

Si daca iti vreau inima, nu insemna ca m-am oprit. Iti vreau gandurile, amintirile, nevoile,visurile, sangele, pielea, oasele. TOT.  Si cel mai important...iti vreau amprentele in viata mea. 

Si mai vreau sa ma ierti daca gresesc. 
Si vreau sa nu uiti ca imi pasa. 

"You made me who I am from the words you said. "


1...2...3...PS. I love you. :)  

Un comentariu: