Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



joi, 30 iunie 2011

Si poate imi vine mintea la cap.



  Vremea de afara imi fura cheful pentru absolut orice. De ceva zile ascult numai muzica chill out (new age, ambient), citesc carti, ma uit la filme si imi pun ordine in ganduri cum nu mi-am mai pus niciodata. Nu mai zic ca nici sa dorm nu mai pot. Ma apuca cantatul cocosilor si ma intreb ce rost mai are sa ma pun in pat sa dorm.



 Imi propun atat de multe dar parca ceva ma intoarce din drum. Ma simt un mic zombie. Parca astept ceva sa imi pice in cap si sa ma apuc de treaba.

  Sper sa fie vreme buna afara, ca poate asa imi vine iar cheful sa ma trezesc dimineata la 6, sa ii pregatesc micul dejun lu` mama inainte sa iasa pe usa si sa se duca la munca.
  Si poate ma reapuc de alergat.
  Si poate ma apuc si de alte lucruri mai interesante.
  Si poate o sa imi scot cu un cleste gandurile si le asez pe o foaie.
  Si poate am sa incep sa imi scriu fiecare vis pe care il am noaptea ca sa scriu o carte. O carte cu de toate... chiar cu de toate de toate.
  Si poate o sa incerc sa am mai multa incredere in cei din jur.
  Si totusi sper sa alung melancolia si sa nu mai zic mereu: "Nu sunt in apele mele!", ci sa raspund cu "Sunt in apele mele... azi poti vorbi orice cu mine, ca am chef."
  Prea multe "si-uri"? Inca mai sunt. :)
  Si vreau sa nu mai existe prieteni falsi si manipulatori si suparaciosi si uituci.
  Si intre timp nu mai stiu ce sa scriu...ca a venit mama si mi-a intrerupt gandurile.
  Las mai jos trei melodii chill out, ca parca de "prea mult zgomotul" facut de celelalte genuri mi s-a cam taiat, cel putin in momentele in care sunt eu acum. Dupa parerea mea melodiile sunt superbe, cu niste clipuri care mie personal mi-au taiat rasuflarea.Pur si simplu ma uitam fara sa respir... si ma gandeam ca as vrea si eu sa ajung prin asemenea locuri. Nu sunt singurele, as posta asemenea clipuri la nesfarsit, deoarece am de unde, pe internet circula o sumedenie de astfel de videoclipuri. Sper sa aveti rabdare sa le vizionati...:)










Vreau putin soare, dar te vreau mai mult pe tine. 

Ma intreb cat de departe poate ajunge prostia omeneasca... =)). Colindam pe net, dupa o melodie... si na poftim ce intreaba lumea mai nou.Si nu este singura intrebare de genu`, unii mai intreaba cum devin varcolaci, vampiri sau cine stie ce alte nebuneli dastea. Respect pentru cei care dau asemenea raspunsuri :))...nu de alta, dar ne mai amuzam si noi. :D

1." Cum devin sirena?"

Raspunsuri: "Stai 5 ore în cadă. Poate îţi creşte coadă."
                
"Da-ti cu o tigaie sau ceva in cap si vei deveni mai desteapta!"

"Pai iei un bec si il colorezi cu Albastru pe o parte si rosu pe cealalta parte.iei un reportofon si te inregistrezi facand "nino nino"...apoi bagi becul in gura, de preferat sa fie un bec de la lampa sa il stingi si sa il aprinzi, apoi dai drumu la reportofon si stingi si aprinzi becul. SIMPLU!"

"Pune un peste sa te muste si o sa'ti transmita gena pentru solzi & coada... ca la oamenii lup, stii, cand te musca te transforma si pe tine. Bafta!"

"Iti montezi pe cap o sirena ca a masinii politiei."

"Te urci pe o masina de pompieri si tzipi cat te tzin plamanii."

"Lipseste-ti solzi de la pestele din congelator pe piele cu superglue , fa-ti o coada din material , puneti 2 scoici pe sfarcuri si da-ti drumu in ocean . Eventual cand te duci in vacanta cu familia. Sa vedem cat supravietuiesti in apa . Si daca stai mult iti cresc branhii. Pe bune , am eu o prietena la care i-au crescut."

"1. Nu mai poti fi sirena pentru ca mama ta nu a facut sex cu un peste. (nici nu avea cum)
2. Acum depinde si ce sirena vrei sa fii. De politie sau ambulanta?
3. Iti poti face transplant de coada si branhii."


2. "Cum pot sa devin vampir?"
"Simplu. Te faci presedinte, sau ministru, sau parlamentar. Dupa care traiesti sugind singele poporului"

"Trebuie sa ai experienta in supt am auzit..." [ =)))))]

"Ascute-ti dintii cu ascutitoare de creioane sau de cutite si musca-i de gat pe toti."



         "GIZAZ CHRIST" nu stiu din ce apa au baut oamenii care confunda fictiunea cu realitatea, dar trebuie sa recunosc ca e frumos sa visezi si sa crezi in ceva. :))
 Atat pe azi. Toate cele bune!
PS: I miss you. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu