Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



duminică, 17 aprilie 2011

Nori, soare si sentimente

Regretele mele? Riscurile pe care nu mi le-am asumat de multe ori, desi era mai palpitant daca o faceam. Acum putin imi mai pasa. Trec peste orice, dar cu ratiune. Am ajuns la concluzia ca iti poate fi dor de cineva si dupa o zi. Nu mi s-a mai intamplat. Eu care ziceam intotdeauna: "Mai rarut, ca e mai dragut.", acum ma abat de la chestia asta. Te apuca o stare daia de "no chef" si esti abatut. Pare patetic, dar sufletul te anunta. Bate firav intr-un geam imaginar si iti spune: "Fraierica, iti e dor de el/ea, dar nu vrei sa recunosti ca esti prea incapatanat/a."
 M-a lovit un tren acum cateva saptamani. Nu stiu care tren e.. ca e al norocului, fericirii sau dezamagirii nu imi pasa. Imi place ca m-a lovit. Daca la inceput nu radeam cu sufletul, acum o fac, desi nu a trecut foarte mult timp.
 Nu stiu daca am mai spus asta, si chiar daca am mai spus-o o mai spun si acum. Cel ce scrie, scrie in mare parte despre starile sale. Chiar daca e doar imaginatie, undeva e un firicel care se imbina cu realitatea.
Spune-i unui indragostit sa iti scrie de depresie: nu o sa o faca, nu o sa ii iasa. Spune-i sa iti scrie de dragoste, de sentimentele pe care le are si o sa o faca. O sa ii iasa cea mai frumoasa poveste. Doar e fericit nu?
Spune-i unui depresiv sa iti scrie o poveste trista: o sa o faca, ca doar astea sunt sentimentele lui. O sa le puna usor pe o foaie. Dar nu ii cere sa iti scrie de iubire, pentru ca o sa iti expuna partea urata si dezamagirile pe care le poti avea daca iubesti. Fiecare scrie in functie de ideile pe care le are si sentimentele care nutresc in el.
 Spune-mi mie sa iti vorbesc despre ceva: nu pot. Am doar un singur lucru major in cap si altele 100 care se leaga tot de acel "lucru major".
 Today was a good day. In sfarsit o zi cu soare. Fara frig, ploaie sau vant dala nesimtit. Vreau un spatiu unde sa fie loc doar pentru 2 persoane, vreau un loc in care sa fim doar noi 2.  Nu ai ce sa imi ceri acum. Aproape ca uitasem cum e sentimentul asta, sa fi cu capul in cel mai inalt nor si sa fi aiurit, sa te strige lumea si tu sa nu realizezi si sa visezi cu ochii deschisi si sa te trezesti din senin cu palme peste cap de la cei din jur ca sa te aduca la realitate. Sau sa ti se intipareasca un zambet dala tamp pe fata si ochii sa iti straluceasca de fericire.
 Rezumat: sunt fericita ma nene.. nu stiu cum sa mai exprim chestia asta. :)) 
 Ps: Traieste clipa! Bucura-te de fiecare secunda cand o/il ai langa tine. :)

Alexandra Stan - Get Back (ASAP)  

Boy you make me high, I  want you to try. Get back A.S.A.P.
Please, get back as soon as possible. 
[You make my heart beat faster.] 
1 week. 

Un comentariu: