Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



marți, 26 aprilie 2011

Daca...



[Simt...pentru ca TU ma faci sa simt.]

 
Daca alerg... este ca sa te prind pe tine. Sa nu te las sa pleci de langa mine.
Daca zambesc..este ca sa iti redau increderea in tine, sa stii mereu ca sunt alaturi de tine.
Daca plang..este pentru ca am un moment de slabiciune si am nevoie de iubire.
Daca soptesc...iti soptesc tie ca TE IUBESC!
Daca clipesc...te vad mai clar, si chipul tau in minte mi-l intiparesc.
Daca visez... visez sa imi fie bine alaturi de tine.
Daca gandesc....ma gandesc la tot ce imi doresc.
Daca ascult...ascult bataile inimii tale.. ce se imbina cu ale mele.
Daca vorbesc...vorbesc despre tot. 
 
 


Prea multe rime mai sus nu? Nu stiu ce m-a apucat. Alt moment de-al meu in care nu stiu ce patesc.
Ironic nu? Uneori nu gasesti raspuns la toate intrebarile si ramai mereu cu indoiala si curiozitatea ce te sacaie tot timpul.

Daca plec.. o sa calc pe pamant strain.
Daca Sper... sper la tot ce e mai bun.
Daca imi fac iluzii... este pentru ca m-am saturat sa cad in deziluzie.
Daca ma doare... e pentru ca m-ai ranit.

1+1=2. Importanta cifra.
Ai 2 ochi cu care vezi.. Ai 2 urechi cu care auzi. Ai 2 maini cu care simti.. Ai 2 picioare cu care te deplasezi. Sunt 2 oameni care se indragostesc. Sunt 2 inimi ce bat. Sunt 2 suflete care hoinaresc in lume. Si mute alte lucruri..care se fac in 2. Nu o sa mai insir... sunt prea multe. Dar am zis pe scurt...si sper ca ati inteles la ce ma refer.
 


1. What the fuck?

Daca suspin..inseamna ca imi e dor. Dor de tot, de mine, de tine, de noi. De noi amandoi si atat.
Daca tip...e pentru ca sufletul vrea sa iasa din mine, sa il gaseasca pe al tau.

Daca incerci sa faci ca mine.. tine-te bine...ca o sa te lovesti de mine. Asta e doar ruta mea.
Daca fug departe...este ca sa te fac sa iti fie dor de mine.

[Mi s-a spus sa am grija in fata cui ma deschid... doar putini sunt cei carora le pasa cu adevarat, restul sunt doar curiosi.]
 
 
2. What the fuck?
Cate putin din rutina mea? M-am apucat de alergat... dimineata la 7 sunt in picioare. Mi-am propus sa imi schimb programul. Azi sunt desirata toata. Obosita. De maine incep scoala. Revin la vechile obiceiuri. Ma pun pe invatat serios. Las prostiile... si chiar ma bag serios pe invatat. Asta daca o sa ma pot concentra. De ceva vreme...timpul trece pe langa mine si ma bate de fiecare data pe umar zicandu-mi : " Ce faci? De ce stai? Nu aveai ceva serios de facut? De ce te lasi?", iar eu ii intorc nepasatoare spatele zicand:"Am suficient timp la dispozitie.. o sa fac eu." O sa remediez si partea asta. E frumos cand iti propui ceva si speri ca prostul asa sa se schimbe totul de la sine. Am asteptat asta de atatea ori, dar de azi...schimb foaia.
Nu o sa mai las timpul sa treaca pe langa mine.
O sa cad.
O sa ma ridic.
O sa iubesc.
O sa ma las mai des dusa de val.
O sa...
Nu o sa mai caut prea multe raspunsuri.
Nu o sa imi las unele visuri sa ramana doar asta. O sa le fac sa devina realitate.
Nu o sa ma mai ascund.
Nu o sa....
Dupa rau.. vine si bine.


De ce atatia de "daca"? Hmm.. nu stiu.
Sec.

To be continued.....

PS: I miss you. :)
 
Bitza cu Grasu XXL - Pofta de viata

3 comentarii: