Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



duminică, 27 martie 2011

Ce vor ei de la noi? Dar noi ce vrem de la ei?

Credeai ca o sa dureze o vesnicie? Si cele mai frumoase lucruri se ofilesc asemenea unei flori odata si-odata.


  Ieri am realizat ca mai sunt si persoane pretioase pe langa tine de care nu iti dai seama, si chiar daca nu vorbesti chiar asa de des cu ele, legatura dintre voi nu s-a rupt niciodata.

   Am eu impresia uneori ca viata ar fi mult mai usoara daca nu ar fi baietii. Si gandesc asta doar atunci cand ma irita la maxim. Si mai cred si faptul ca si ei uneori cred asta.
   Avand in vedere ca reprezint sexul frumos, usor mi-a fost si o sa imi fie intotdeauna sa punctez ideile feminine, nu si cele masculine. Azi am incercat sa echilibrez balanta. 
   Am intrebat pe ici, pe colo ce isi doresc ei de la noi. 
   Concluziile pe care le-am tras o sa le cititi mai jos.
   E un subiect destul de amplu. Ai putea vorbi ani de zile despre asta la cate puncte sunt de expus. Cert e ca partea feminina isi doreste ceva, iar cea masculina altceva, dar asta nu insemna ca dorintele lor nu se intalnesc intr-un anumit punct.
Bineinteles ca am sa generalizez. :)

Hai sa vorbim putin (sau putin mai mult) despre ei, reprezentantii sexului tare

   Eu sunt sigura de o chestie… daca noi fetele nu am fi asa de egoiste uneori, rele si indiferente si etc am invata sa facem pe plac si baietilor. Dar… nah. :))
  Prima chestie care imi vine in minte, invatata recent si trecuta in carnetel este ca si ei tanjesc dupa complimente, si ca au nevoie sa le fie alimentata sursa de incredere. Asa cum noi avem nevoie sa ni se spuna ca suntem frumoase, ca suntem pricepute la ceva , ca etc, asa au si ei nevoie de laude. 
   Asa ca, chiar daca nu iti sta in fire sa il lauzi sau sa faci complimente unui baiat, mai fa un efort din cand in cand spunandu-i cate ceva dragut. 

    Au nevoie de comunicare, uneori chiar mai mult ca si fetele, dar vor sa nu fie cicaliti atunci cand nu au chef de palavrageala.
   Ca nu isi dezvaluie sentimentele nu e o noutate. Tre sa tragi de ei ca sa sti ce simt cu adevarat pentru tine. Nu inteleg de ce le e asa de greu. Este clar ca smulgi mai greu un “Te iubesc” de la ei, si ca lor le e mai usor sa arate ce simt prin fapte decat prin cuvinte.
   Sa trecem la infatisare? Ei bine, conteaza foarte mult. Dar sa nu duca la extreme, dand in vulgaritate. Esti independenta, sti ce vrei de la viata si esti sincera? Ai o bila alba la ei. Daca esti posesiva, cicalitoare si prea geloasa te rog adauga o bila neagra (a se observa ca am ingrosat si subliniat cuvantul “prea”, deci asta se refera la exagerat de geloasa, pentru ca oricat de mult ti-ai dori gelozia o sa exite mereu intr-o oarecare masura, dar cand e excesiva nu e de bine).
    Stiti ca unele aplica indiferenta pentru a atrage mai mult un baiat. Ei bine.. nu chiar la toti functioneaza chestia asta. La unii functioneaza, ii ambitioneaza si mai tare sa isi atinga scopul, dar la altii e posibil sa apara viziunea aia de “ nu ma merita frate”. Asa ca aveti grija dinainte cum o aplicati si cui, pentru ca e posibil sa pierdeti calea catre o inima.
   Asa.. ce mai stiu eu? Hmm.. sa ma gandesc. Cred ca stau de doua ore incercand sa imi amintesc de la fiecare tip in parte ce am deprins.
   Unora le plac provocarile, deci daca te lasi greu cucerita detii un as in maneca. Dar nici cele care ii provoaca intelectual nu se lasa mai prejos. Pentru asta pot baga mana in foc.
   Simtul umorului? Daca nu il ai esti pierduta. Asa cum si ei sunt in aceiasi cauza daca nu il detin si stapanesc bine.
   Naturaletea, un zambet irezistibil si un sarut oferit la ocazia potrivita ii poate amplifica fericirea alaturi de tine.
  
   Ar mai fi multe lucruri de punctat, dar acum nu imi vin in minte. Ca incheiere o sa mai punctez un aspect: nu va descoperiti cu totul in fata lor, incercati sa lasati si o urma de mister in urma voastra.
Mi-a fost mai greu la partea asta, dar am facut ce am putut.

Si acum sa vorbim despre noi, reprezentantele sexului frumos

   Mereu va intrebati ce vrem de la voi si de ce suntem asa complicate. Dar si voi sunteti complicati, poate mai mult decat realizati.
   O sa incep prin a spune ca noi incercam sa atragem atentia baietilor prin orice metoda. E posibil uneori sa ne schimbam doar pentru a fi placute de un baiat. Asta poate fi o greseala la noi. Ca ne lasam modelate doar pentru a fi iubite, desi ar trebui sa fim iubite pentru ceea ce suntem.
   Ne dorim sa fim ascultate atunci cand avem nevoie, sa fim intelese, tanjim dupa atentie si complimente si nu ne dorim sa fim presate cand vine vorba de relatii intime.
   Siguranta si increderea sunt si ele un punct foarte important pentru o fata.
   Suntem criticate uneori ca ne deschidem greu in fata cuiva. Pai suntem asa pentru ca simtitm ca nu este persoana potrivita, mai ales daca primim si replici eronate care induc in eroare.
    Vrem sa stim cu adevarat ce vrea un baiat de la noi. Nu sa ne duca cu zaharelul si cu vorbe dulci, iar in final sa se dovedeasca totul o minciuna.
    Daca stau eu bine si ma gandesc, suntem complicate pentru ca voi ne complicati existenta. Nu neg ca ar fi si inversa treaba, dar asta e.
   Vrem sa fim apreciate, si sa stim ca este cineva langa noi care are grija de ceea ce facem si care este dispus oricand sa ne stearga lacrimile de pe obraz.
   Nu ne place sa fim inselate, asa cum nici voi probabil nu preferati sa stiti ca ati fost inlocuit cu unul mai bun.
   Ne place sa fim dorite, respectate si surprinse intr-un mod placut, atentiile mici fiind cele care conteaza, fiind totodata si cele mai frumoase.
   Suntem sensibile, ar trebui sa aveti grija ce spuneti si faceti, deoarece nu suntem facute din piatra si avem si noi o inima pe care o folosim mult mai des decat voi. [Sorry for this.]
   
  Cam atat….nu mai am idei si deja m-am indispus dupa ce am scris ultima idee. Oricum fiecare isi cauta jumatatea care sa o completeze pana la sfarsitul vietii si viseaza la iubirea perfecta. Fiecare isi stabileste criteriile, standardele si principiile dupa propria personalitate si propriul caracter.


Nu sunt experta in asa ceva, asa ca nu ma judecati daca am spus ceva gresit, sau eronat. E doar o opinie personala pe care mi-o asum in totalitate.  

 Toate cele bune! Ne auzim la urmatorul post. :* 

 

Madcon ft. Ameerah- Freaky like me
[You got me going crazy when you do me like that. Your freaky-eaky got me hooked your ridin track. Everytime you leave I wanna put you right back..Come back, I need that, no one can freak me like that.♥ \:d/]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu