Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



duminică, 16 ianuarie 2011

Visez

 Visez...
 Visez si inca cum....
 Pot? 
 Da, pot.
Poti si tu. Inchizi ochii si te lasi dus de val. Tu iti alegi valul, fie ca e mare sau mic. Visezi. 
 Visul e limbajul tacut al sufletului, si nu am zis eu asta. Au zis-o "aia mai geniali". 
Merg pe linia dintre vis si realitate. Ma intreb in ce parte sa cad si in ce parte sa te imping pe tine. Sau poate gasim un loc unde putem cadea amandoi. Sau ne creem un loc de mijloc. Putin din realitate. putin din vis...sau putin mai mult din vis. 
 Tu faci parte din vis sau realitate?
 Eu fac parte din vis, dar mai mult din realitate. 


 Uite ma vezi? Sunt deasupra ta si iti fac cu mana. Uita-te doar putin. Iti zambesc. Ma stramb la tine. Nu o iei razna. Ma uit adanc in sufletul tau, si caut cuvintele care vrei cel mai tare sa le auzi. Ma asez langa tine, acum nu ma vezi, dar iti soptesc acele cuvine ce iti mangaie sufletul. 
 Le auzi. Le simti. Sufletul tau o ia razna. 

 Calatoresc cu un gand. Un gand purtat de vantul aspru. Ce vad nu imi place. Dar nu am cum sa pot face ceva sa schimb asta. Nu acum. Nu am puterea necesara. 
  Mai trasam o linie? Adevar sau minciuna? Ma duc eu in adevar, te imping pe tine in minciuna pentru ca ar fi pacat sa strici adevarul. Trist dar adevarat. Unele persoane elimina adevarul prin minciuna. Le sta in caracter. Se hranesc cu ele. 

 Tine-ma de mana si spune-mi ca plecam departe. Departe. Acolo unde plutesti mereu si nu simti ce este rau. 
 Sau nu. Da-mi drumul! Pleaca! Lasa-ma! 
 Nu stiu. Nu vreau, dar totusi vreau. Dar nu stiu ce. De ce? 

[Am un fursec cu ciocolata in forma de inima. Vrei sa il impart cu tine? :D. Jumatate este acoperit cu ciocolata. Sunt curioasa care parte o iei tu si ce parte imi lasi mie. Jumi-juma. Cum de am putut sa intervin cu o fraza atat de "patetica" in post-ul meu care trebuia sa fie atat de profund? Simpluuuu... o iau razna. Mi se cearta neuronii in cap. Ma duc la valeee... creier avariat.] 

  Mergeam contra ninsorii. Mergeam contra ploii. Mergeam contra vantului. M-am oprit in mijloc. Si acolo am ramas. Acolo sunt si acum. Pe unde sa o iau? Drumurile arata la fel, dar finalul este altfel.
  Mai tragem o linie? Mai tragem momentan decat linia finala. Te iau cu mine. cadem in gol. Destinatie nesigura. Nu ne oprim. Ne vom opri doar atunci cand o sa ma privesti cum te privesc si eu. Acelasi sentiment ridicat la puterea a doua. O sa iti dai seama oare sau nu o sa ne oprim niciodata? 

Ma opresc. 
Stau. 
Privesc. 
Ascult. 
Nu aud. 
Incerc. 
Stop. 
Rad. 
 Fara sens.

 Shhht. Imi place partea cand trag linii. Poate o sa trag o linie de care TU nu o sa poti trece. Eu doar o sa te privesc cum o sa incerci sa faci asta. Sper sa am taria sa nu te ajut. 
 Visez? Sau doar pretind ca fac asta?  Cum o fi oare? 


 [Merg mai departe. Pot si fara tine.]


 Guess Who - Manifest



Nu ne mai pasa. 
Finish for today. Bye!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu