Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



sâmbătă, 1 ianuarie 2011

In prima zi ma doare capul si am stranutat

 La multi ani! din nou! >:D<
 2011... mai e un an pana la renumitul "Sfarsit al lumii"..car nu o sa fie de fapt. Ce ma amuza...:))
 M-am sculat de aproape o ora.. si culmea m-am trezit in pat la mine, cand de fapt eram in alta parte. Daca stau putin sa ma chinui cred ca imi amintesc cum am ajuns..dar nu vreau sa ma ia si mai tare durerea de cap.Da, ma doare capul....nu va intrebati de ce ca stiti raspunsul. Se mai intampla si din astea. Ma simt atat de desirata incat as avea nevoie de 3 ani de odihna. Si pe deasupra ma mai ustura si stomacul.
 Am stranutat! Si cica nu e bine sa stranuti in prima zi a anului nou!!!! Auch.. msr. Asta e. Cred ca de fapt e semn de o alta mica raceala.... a fost prea frig.
 Urasc petardele! Am primit prea multe pe la picioare....
 Ce pot spune? ador noaptea dintre ani.. si primele zile deasemenea. Petrecere prelungita. Ce e frumos..e frumos. Pacat ca nu avem destul timp sa ne revenim, ca incepe scoala. :(

Frumoasa zi azi... e ceva de genul cum e in poza. :D Doar ca mai putina zapada.


 Nu stiu.. nu stiu ce sa mai zic. O sa revin in curand... promit. Cu ceva interesant. Nu cu aiureli d`astea. Dar simteam nevoia sa scriu azi pe blog. Dar azi.. nu maine, nu poimaine. Va las mai jos 3 melodii care au dominat seara precedenta, si pe care le ador.

  :* :* See you soon. :*

[Yes..it's true. Now I love December more and more.]

Grasu XXL - Prea mult fum


Meena K - Zaragoza 


Pitbull - I Know You Want Me (Calle Ocho)

O viata ai. Traieste`o la maxim. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu