Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



duminică, 26 decembrie 2010

Zile senine de Craciun

 Aglomeratie, cuvinte rostite unele peste altele. Din fiecare directie sunetul e diferit. Aerul este greu de respirat, multa lume. Incerci sa iti faci loc ca sa ajungi si tu pana in bucatarie sa iei ceva de mancare, ca ai dormit prea mult si ai sarit peste masa de dimineata. Pana in bucatarie versi o cana de cafea, dai cu piciorul peste sticlele de vin si suc si te impiedici de prag, ultimul obstacol care te impiedica sa ajungi la mancare. Haotic nu ? :)) 
 Nu mi-am mai baut obisnuitul meu frappe de dimineata de vreo 5 zile cred. Sau probabil asta face parte din rutina zilnica, asa ca mai aman putin bautul frappe-ul, mai ies din rutina. Dupa ce incep scoala, ma intorc la ea, rutina mea, sau poate nu. 
  Haos. Balamuc. Distractie.
  De pe 23 pana astazi am adunat doar 15 ore de somn. Zombie in devenire. O recuperare nu mi-ar strica. Dar ma simt mai hiperactiva ca niciodata. Deci rupem norma pana cadem de tot. :))
 Si culmea... te mai intrebi si ce e cu tine? Cert e ca nu ai raspunsul.Atata timp cat te simti bine.. nu te intreba de ce. Las`o asa. Mergi pe burta. Shhht. >:D< 
  
[Pretty little girl smiles very much when you talk with her.] 

Auzi aici stire =))  care chiar imi place. Pot spune deja ca o ador. :)) "Un sarut iti lungeste viata cu 5 ani". Nu ma credeti ? " Sarci pe goagal bre`". :)) Bine dar pe langa asta trebuie sa mai indeplinesti si niste mici cerinte.. dar asta e esentialul. saruntandu-ne ne prelungim viata. Ei hai.. ca pe asta nu o cred deloc. Dar mi-ar surade ideea. Sa traiesc vesnic.. :)). Dar nici vesnic nu e bine.. ca te plictisesti la un moment dat. 

Cand esti strigat de prea multe ori ajungi sa nu iti mai suporti numele. Pe cuvant. Asa patesc eu. "Alinaaaaa..." "Alinutaaaa...". Iti vine sa iei ce apuci in mana si sa arunci dupa persoana respectiva.Si poc! Steluteee sa vada. :)) 

Hai sa ma iau si de vreme. Asta asa ca incheiere. Peste 10 grade ? Ce e asta ? Pe ce insula suntem ? Mosule am uitat sa iti zic sa vi si cu zapada pe la noi, am uitat. Sper sa ninga in curand, avand in vedere ca de maine cica incepe lapovita. 

[I love the way you make me feel.] 

D. 10. A. 10. 

Take my heart this Christmas                                                     
And wrap it in a ribbon and a bow                          
Yes take my heart this Christmas
                      Take it wherever you go. <3 





Dj Rynno ft Phelippe- Shape in love

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu