Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



vineri, 31 decembrie 2010

Ultima zi

  Ultima zi? Da, da e ultima zi. Ultima zi din an. Dupa parerea mea in zile ca astea ar trebui sa ne amintim ce ni s-a intamplat noua peste an, fie ca a fost bun, fie ca a fost rau. Sa ne amintim ce am invatat nou si sa ne propunem lucruri noi pentru 2011, care sa ne faca sa ne fie mult mai bine decat ne-a fost in anul precedent.

Fiecare in anul ce a trecut a ras, a plans, a zambit, a sperat, s-a indragostit, a iubit, a ajutat sau poate a facut rau (dar niciodata nu e prea tarziu ca sa indrepti un lucru), a calatorit, s-a distrat, a legat noi prietenii, s-a certat si s-a impacat, a criticat, barfit si judecat poate gresit multe lucruri...si multe altele. 
  Pentru mine anul asta a fost unul foarte important. Mi-am dat seama de multe lucruri. Am descoperit noi dorinte, mi-am creat noi vise si mi-am format gusturi noi.


Ce pot sa mai spun? Decat ca noaptea de revelion este cea mai frumoasa zi din an, in care trebuie sa ne distram la maxim, sa fim fericiti si sa speram la ceva mai bun. Nu uitati va rog sa va puneti o dorinta, pentru ca acum, exista toate sansele ca ea sa se indeplineasca. 
  Va urez un an nou cat mai fericit, sa treceti in noul an ce vine luand cu voi numai lucrurile bune, lasand in urma toate grijile si supararile, sa lasati bucuria unui nou inceput sa va patrunda in suflet alaturi de cei la care tineti, tot ce va doriti sa vi se indeplineasca si sa aveti parte de multa iubire si sanatate. Si nu uitati... sperati, pentru ca speranta moare ultima.

IERI e istorie, MAINE e mister, AZI e un dar. 




Enrique Iglesias ft Ludacris - Tonight 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu