Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



vineri, 24 decembrie 2010

Scrisoare catre Mos Craciun

Dear Santa,

Te iau pe modu` englezesc, ca pe asta romanesc nu imi place, denumirea de  “Mos” ma duce cu gandul la melodia “Andrelelor”, tre sa sti melodia. Aia cu “Mosule ce tanar esti..bla bla.. Noapte de vis alaturi de tine”.  Cam pervers nu ?
Asa… deci cum spuneam, draga Santa, cati ani au trecut de cand nu ti-am mai scris? Nu te iau cu amintiri d`alea din copilarie siropoase cum te iau altii, ca erau copii, stateau pe langa bunica si nu stiu ce crema lingeau de pe castron, si ce baliverne, dulcegarii si siropeli pentru a te impresiona mai baga ei pe acolo.
Nu ti-am mai scris ca, sincer, nu am mai crezut in tine, dar acum speranta aceea ca existi a iesit iar la iveala. Prea multi ziceau ca: “Jnebun ma? Cine e ala? Nu exista!"
Si, bineinteles, m-am aruncat si eu in partea lor. Dar azi, official m-am alaturat “nebunilor” si cred din nou in tine. Copilul din mine vrea sa iasa acum la suprafata si nu vrea sa fie de tot daramat sau omorat.
Sti ce bine ma simt cand iti scriu randurile astea?
Desi e ora 2:47 AM, nu am nici pe naiba. Sau poate da, cad treptat, dar trebuie sa iti scriu. Si`asa am intarziat destul de mult cu scrisoarea.
Mai ti minte cand m-am jucat cu chibriturile si ti-am promis intr-o scrisoare ca nu o sa mai fac asta ? Ei… azi iti promit ca nu o sa ma mai joc cu inima nimanui.
Ce iti mai pot promite? Cred ca nimic mai mult. Cred ca sti destul de bine ce gandeste fiecare si ce are in suflet. Cred ca aparatul care era destinat sa imi detecteze nazbatiile de peste an a luat-o razna. Mai functioneaza sau a trebuit sa il inlocuiesti ca in ultimii ani ?
Dar hai sa trec putin peste mine si sa trecem la niste cereri mai serioase. Lista mea nepersonala ar suna cam asa :

1. Adu-i te rog mamei un concediu de cateva luni de zile pentru ca saraca de la atata munca nu se mai poate tine pe picioare; sau o vacanta de vis, oriunde in lume ca sa se refaca total.

2. Adu-i te rog tatei un ceas antic vechi de agatat la vesta cum aveau nobilii. Si un pitic de gradina te rog, ii adora. Doar are colectie, nu ? :>

3. Adu-i potaiei mele niste delicatese alese, ca in ultima vreme l-am pus la regim, ca s-a cam ingrasat. As fi putut sa il tai pe el de Craciun, pe post de porc. A da….. Adu-i te rog si un parfum special pentru caini. Ca pute! Si nu stiu de ce…sau de la ce. Trebuia sa il mentionez si pe el doar, nu? Ca doar face parte din familie.

4. Adu-i te rog vecinei mele babe un creier nou si fa-o mai buna ca daca o tine tot asa, o sa se dea singura afara din casa. LOCA!

5. Mosule, acum ma adresez pe romaneste, ca e o cerere destul de serioasa si poate tu esti ultima noastra speranta de a elucida misterul. Scoate-o pe Elodia de unde e bagata, ingropata sau ascunsa ca ne-am saturat de serialul care ii poarta numele de la un anumit post de televiziune.

6. Asfalteaza strazile, elimina gunoaiele si fa un adapost pentru oamenii nevoiasi care nu au casa, ca statul nu e in stare sa indeplineasca prima cerinta, poporul e prea inapoiat mintal si incurca natura cu un cos de gunoi, si revenim iar la stat care e prea calic sa ajute pe cineva si sa se gandeasca si la binele altora. Criza domne, criza! Ce papucii nostrii!

7. Imprastie peste tot din sacul tau, zambete, iubire din belsug, intelegere si armonie, sanatate si fericire peste toti oamenii.

   Niste cereri destul de simple, pe care acum daca ai posibilitatea si bunavointa le poti indeplini. Ca acum stiu si eu sa scriu si nu te mai chinui sa imi descifrezi scrisoarea, am crescut, am net, tastez si postez; pe blog evident mica mea lunga scrisoare.
 Doar imi deschizi blogul si citesti, in liniste si pace. Si chiar te invit sa imi citesti si celelalte postari, ca poate iti dai seama intradevar de ce am eu nevoie, ca acum chiar nu stiu ce fel de cereri personale sa iti trimit.
  Saaaaau… mai e o mica varianta penibila si “pa trend”. Iti cer sa mi-l aduci pe Fat-Frumos la pachet.
 Dar sti ca glumesc si tot ce vreau pana la urma e un telefon, sti tu de care vreau eu, in rest vreau doar sa imi fie mai bine, mie si celor la care tin si nu neaparat, tuturor sa ne fie mai bine.
  Ultima mea cerere este desigur sa ii oferi celui care citeste aceste randuri poate banale si nesemnificative in mintea lui, ce ii pofteste sufletul, sa-i aduci ce isi doreste si pe langa asta sa ii alungi tristetile din suflet si sa ii semeni in inima bunatate pura si bucurie vesnica.

 Ca incheiere, asa la o ora frumoasa, de 3:45 AM, 24 decembrie 2010, vreau sa iti spun ca acum cred in tine mai mult ca niciodata si iti doresc sa faci fata tuturor cererilor pe care le ai si sa iti faci timp sa citesti si scrisoarea mea. Cei din jurul tau sa iti fie mereu alaturi si sa traiesti vesnic in inimile noastre.
 Nu uita sa iti pui ceasul sa sune la ora potrivita si sa iti bei ceaiul de menta. 



Toate cele bune de pe planeta mea…
Cu drag si speranta in suflet, Alinuta.
[Daca sunt copil.. sa fiu pana la capat.]

Recommended song: Enya- The spirit of Christmas past  










:* :* :* :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu