Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



joi, 30 decembrie 2010

Habar nu am ce titlu sa pun

  Wtf ? Mai e o zi in afara de asta si se termina anul. Cand a trecut nu stiu. Cand eram mica mi se parea ca un an dureaza asa de mult, si trecea asa de greu. Acum nici nu mai realizez cum trece timpul pe langa mine si treptat viata mi se scurteaza. 

[Your fucking silence in killing me boy!]

 Ce imi vine sa o dau in sentimentalisme dalea nenorocite, lungi, siropoase si triste....dar nu o sa fac asta, cel putin nu pana la anu`!  :D. Cred ca mi se trage de la melodie. Ce melodie? O melodie domne`. Uite-o sub ce scriu eu acum.. acummm ... dar chiar acum! 

Puya feat. Alex - Doamna si Bagabontul <3
Plus cu minus se atrag..
Stii ca n`am ce sa fac
Felu tau d `a fi mi`a pus capac
Zici ca e Yin si Yang..

(Ma termina versurile astea.)

[Only fools fall in love and I guess i'm one of them.] Yeah... sad but true. 8-| 

Nu imi plac bancurile cu Alinuta! Na poftim:
 Alinuta:mama,un baiat m-a batut azi la scoala!!!
Mama:da?si poti sa-l identifici?
Alinuta:da,am o ureche de-a lui in ghiozdan...

*Sadic... :|

Alinuta merge la bunica ei. La un moment dat este prinsa si violata de Lup. Dupa ce ii da drumul acesta o intreaba:
-Ce ai sa ii spui bunicutei?
-Pai, ca m-am intalnit cu tine si m-ai violat de 4 ori.
-De patru ori? se mira lupul
-Da' ce, te grabesti?.... 

*Daca nu e sadic.. e pervers! :)) 
-Toate bancurile sunt in defavoarea Alinutei.... de ce  nu se fac bancuri in care Alinuta sa fie pusa intr-o lumina buna ? :)) Nu ar mai avea haz nu ? Da atunci de ce o cheama tocmai Alinuta si nu altfel...? Off...:-<

 In ultimele zile am adunat in total 3 vanatai, 2 taieturi si 1 cucui. :)) Scorurile sunt urmatoarele: 
Usa de la dulap vs Alina 1-0 ( cu prima ocazie o scot din balamale)
Scaun vs Alina 1-0, Masa vs Alina 2-0. (O sa caut un topor...)
Cutit vs Alina iar 1-0 si din nou... Foaie A4 vs Alina 1-0. (bai.. la cutit nu am ce sa ii fac decat sa il arunc la cos...iar foia A4.. e de mult in cosul de gunoi.) Multe chestii atenteaza la viata mea. In ultima perioada sunt cam neatenta..de fapt cu capul in nori :)). Ah asta mi-a amintit de melodia celor de la 3SE... nu ma pot abtine sa nu o pun... Enjoy please. :) 
3 Sud Est - Cu capu`n nori
  As mai avea o gramada de zis... dar in momentul asta imi fug gandurile ca niste pitici tacaniti ce nu stau locului niciodata. Si luminitele de afara si de la brad imi fura concentrarea. Tin sa mentionez... ca eu fara muzica sunt un om terminat. Si mai tin sa mentionez si ca imi e greata de persoanele care fura poze de pe net si pretind ca ei sunt, cand de fapt nu e asa. Si mai mentionez ca am nevoie de un big hug.. eventual daca il primesc sa tina pana la infinit. V-am inebunit cu mentionatul nu ? C'est la vie mon cheri. O sa las mai jos o poza...absolut geniala care cred ca e pe gustul tuturor fetelor. Wish list gen. Gata nu va mai plictisesc. Cel putin nu azi. >:) >:D< :*




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu