Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



miercuri, 1 decembrie 2010

Cold winter...

   Frig...foarte frig. Am mare nevoie de o ciocolata calda si de un fular. Gheata a pus stapanire pe absolut tot. Acum mai mult ca niciodata vreau sa ninga. Sa fie exact cum era cand eram mica..seara ma culcam si dimineata stratul de zapada era pana la geam.
    Cateva cuvinte care definesc luna decembrie ar fi sarbatori, cadouri si zapada. Imi place ca cei de la posturile tv au inceput sa bage spoturi pulicitare specifice de sezon, care dupa parerea mea nu se compara cu cele de Paste.    Sunt unice, si redau in fiecare dintre noi un sentiment de bucurie cand le vedem. 
 Imi mai place un lucru la ziua de 1 decembrie...ca sunt libera si nu fac scoala. Putin timp de relaxare nu strica niciodata. 

Vreau zapada... vreau bataie cu zapada.. vreau la patinoar... vreau multe eu. :)

Recommended song: Enya - Carribean Blue <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu