Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



marți, 30 noiembrie 2010

Ultima zi de toamna

   Afara e exact asa cum trebuie sa fie intr-o ultima zi de toamna, chiar daca in ultimul timp totul a fost dat peste cap in climatul nostru. O ultima zi de toamna...ploua si temperatura scade incetisor. Pe vremea asta te gandesti doar ca vrei sa stai in pat si sa lenevesti pana vezi prima raza de soare. Dar pana la prima raza de soare mai e destul...destul incat sa realizezi ca pana si cele mai mici detalii conteaza. 
  Am o durere teribila de cap... si o stare total aiurea. Asa a fost toata ziua... si bineinteles am pus asta pe seama vremii. Am dat pur si simplu vina pe ea.... neacceptand poate faptul ca e ceva neinregula cu sanatatea mea sau cu starea mea sufleteasca. Dar ce conteaza... unele lucruri sunt chiar greu de acceptat. 
  Mai e e chiar foarte putin pana cand vine 1 decembrie...1 ora..? Chiar mai putin de o ora...a da si sa nu uitam .. vine si ziua Romaniei. Scumpa noastra tara. 
  Nu ma simt in stare de nimic in momentul de fata. Cred ca toti avem stari d`astea. Ale mele sunt cam frecvente de la un timp. Nu cred ca o sa scap prea curand de ele. Am nevoie acum doar sa inchid ochii si sa incep sa visez. 

 Cum o fi oare sa fi mai mare si sa te dai mare si tare si mai ales foarte important fata de cei mai mici ? Sa ii tratezi cu superioritate si sa te crezi seful suprem, cand esti constient de faptul ca nu valorezi nici 2 lei si ca inteligenta ta e sub medie. O fi bine ? Nu stiu ce isi demonstreaza persoanele care fac asta.. de ce nu si-or incerca abilitatile si inteligenta cu persoane pe masura lor ? Poate pentru ca stiu ca nu o sa faca fata, inteligenta lor fiind aparent redusa. 


Vreau doar sa dorm. Noapte buna...ne auzim maine.. in prima zi de iarna. 

0 (zero) barat... la tot.

Recommended song: Reik- Noviembre sin ti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu