Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



marți, 5 octombrie 2010

October rain

  Cine ar fi crezut ca o vreme ca asta ar determina pe cineva sa se decida odata sa isi faca blog? Ei bine..totul e posibil.
  Cert e ca am stat cam multicel pana sa iau decizia asta. Tot timpul mi se spunea: " Daca tot ai idei de ce nu iti faci blog? Ce ai de pierdut?" iar raspunsul meu era mereu: " Nu stiu. Ma mai gandesc." Ei da uite ca a venit si ziua asta. Eu stand in fata calculatorului si gandindu-ma cum sa imi scriu prima postare. 
  Sincer...imi e putin frica, si nu stiu daca asta e chiar termenul cel mai potrivit pentru ce simt, dar nu vreau sa dau impresii proaste si aiurea precum: " Ia uite aici... alt adolescent dala zvapaiat care si-a facut blog pentru a fi pe trend." sau " Uite-o si pe asta! Nu are ce face si scrie numai tampenii pe aici." Dar asta e.... imi asum riscul si imi place asta. 
  Dupa parerea mea sentimentele se exprima cel mai bine in scris, iar pe unii dintre noi ne ajuta chiar sa ne descarcam sau sa ne simtim mai usurati. Nu degeaba exista jurnalele care sunt cei mai buni confidenti ai omului. Unii au curaj sa isi impartaseasca sentimentele virtual, iar ceilalti o tin doar pentru ei. Fiecare se exteriorizeaza cum vrea si cum crede el ca e mai bine.
  Nu oblig pe nimeni sa citeasca ce scriu eu.. cum nici eu nu sunt obligata sa scriu sau sa citesc blogurile altora... si ziceam asta doar asa; nu vreau sa fiu rautacioasa.. sau cel putin incerc. 
  Cam atat.. momentan. Tot ce sper e ca Soarele sa nu ne uite de tot si sa isi mai arunce cate un "ochi" pe la noi ca am cam inghetat cu totii si ploaia care e acum ne face pe toti sa fim mohorati si fara chef de nimic. 

 














Recommended song: Zero-Sunny days ( chiar daca afara e urat).

This is just the beginning. See you next time. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu