Textele care apar pe acest blog aparțin autorului și nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Acestea sunt protejate potrivit Legii nr. 8/1966, privind drepturile de autor și drepturile conexe. Copierea, reproducerea sau modificarea sunt permise doar cu acordul scris al autorului. Autorul acestui blog își rezervă dreptul de a reclama și acționa în instanță orice abatere.



luni, 25 octombrie 2010

Bai nene bai....

  Un neuron.. doi neuroni....shhhhht...nu ma deranja imi numar neuronii! Trei neuroni....4 neuroni ? Neah.. decat 3.... am avut 5, dar ala a murit cand au inceput sa apara simptomele alea de " fluturasi in stomac" si al 4-lea simt eu sigur ca l-am pierdut azi. Nu am verificat.. dar imi simt eu capul mai usor. 
  Azi ma pun pe sfaturi.. nu de alta dar pentru cateva ore m-am simtit cam bitch ( in sensul de scorpie... am adresat niste replici cam dure catorva prieteni care nu meritau.. dar na se mai intampla) si acum trebuie sa compensez. 
  Hapciu! 
  Deci...da...poftim cateva sfaturi care ma tortureaza pe mine in momentul asta.

Sfatul nr 1: Intotdeauna fa ce simti tu ca trebuie sa faci.. Bineinteles... analizeaza bine inainte sa actionezi. 

Sfatul nr 2: Intotdeauna.. dar intotdeauna scoate-ti netul daca vrei sa inveti pentru scoala. Tentatia e prea mare... 

Sfatul nr 3: Fi intotdeauna tu.. nu incerca sa pari altcineva sau sa incerci sa fi altcineva. 

Sfatul nr 4: Vrei sa aberezi in voia ce-a mare ?  Fa-ti blog... ca nu te trage nimeni la raspundere pentru asta.

Sfatul nr 5:  Inchide-ti telefonul si da drumul la caini cand vrei sa dormi. 

Sfatul nr 6:  Nu te lua dupa altii... mai bine fa greselile tale decat sa regreti dupaia ca te-ai luat dupa cineva.

Mai vreti sa va plictisesc sau nu ? =))
Hai ca momentan.. dar MOMENTAN nu mai continui. Nu de alta dar tipa mama la mine sa ies de pe calculator ca mi-am depasit termenul....asa e cand ai sedinte cu parintii. :> 

Ce ador in momentul de fata ? => Sa fiu singura acasa. 
Ce urasc in momentul de fata ? => Frigul, timiditatea si indiferenta.


Song recommended: Madcon-Glow

My heart beats on your song...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu